Sivut

perjantai 25. huhtikuuta 2014

Kallion Koira

Edellisessä postauksessa jo mainitsinkin, että olen ottanut koiran! Koiran nimi on Hertta ja rotuna on walesinspringerspanieli. Hertta hurtta on ollut meillä nyt muutaman kuukauden jo ja pikkulikka täyttää kohta 7 kuukautta! 

Sillon kun muutettiin Aten kanssa Kuopiosta Sörnäisiin jäi meidän perheen koirat tietty Kuopion ihmeelliseen maailmaan. Noh minä joka olen aina elänyt koirien kanssa ja muutenkin koirahöperö en selvinnyt ilman omaa koiraa. Tai no kai sitä elossa oltais, mutta tuntui, että puuttui jotain tosi oleellista. 
Noh 2 kuukautta meni ja sitten laitoin pyörät pyörimään ja otin yhteyttä Lohjalla olevaan kenneliin. Sieltä se Hertta sitten meille päätyi. Kurvin koira. 

Hertta on vähän outo. Se on maailman kiltein, mutta samalla tosi luupää. Ei pahalla. Kotona ainoastaan kaukosäädin on saanut vähän kovempaa käsittelyä, mutta muista jutuista onkin melkein selvitty huumorilla. Hertan ilmeet ja eleet kertoo aina kaiken. Esim. kollaasin kuvassa kun olin ottanut hertalta vanulapun pois se kaivo päänsä tuonne tyynyihin ja välillä mulkoili sieltä hyvin loukkaantuneena. Ollaan Aten kanssa oltu molemmat sitä mieltä et tämä tyttö oli meille just se puuttuva perheenjäsen.
Hertan meillä ollessa onkin ehtinyt tapahtua vaikka sun mitä. Ja varmasti blogissa tullaan kuulemaan tulevista jutuista Hepeen liittyen. 

Koiraihmisille luvassa myös postausta testauksessa olevasta molly mutt- pedistä! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä mulle kommenttia!