Sivut

torstai 24. huhtikuuta 2014

Tästä se taas lähtee!


Moikka! Päätin perustaa taas blogin! Eli tässä on nyt vähän yli vuosi menty ilman mitään blogia ja nyt viime aikoina on kutkuttanu jakaa mun elämää tänne. Tässä vuodessa on kuitenkin tapahtunut enemmän kuin itse oisin koskaan uskonut. Oon itse kasvanut ihmisenä mega paljon ja samalla tietty muuttunu. Mutta ei muutokset aina pahasta oo! Anyway tämä blogi tulee kertomaan nyt mun jokapäiväisestä elämästä niinkuin edellinenkin, mutta mun elämä onkin nyt vähän erilaista. Mulla on superi poikaystävä ja maailman ihanin pikkuprinsessa Hertta (se on toi koira btw) ja asutaan meidän pikku perheen kanssa Helsingin Sörnäisissä. Savolainen lähti isolle kirkolle siis. Teen about noin 3 työtä ja niiden kautta mulle tuleekin aika paljon varmaan postausideoita mitä sitten toteuttelen.

Oman kodin ja koiran hankkimisen myötä sisustus, design ja koirahommelit on alkanu kiinnostaa entistä enemmän ja lupaan et raportoin varmasti jokaisesta Hertan näyttelyreissusta lähtien kaiken. En ala tässä nyt luettelemaan kaikkea mitä tänne kirjotan, koska en itsekään sitä tiedä. Mutta pitemittä puheitta blogi on taas pystyssä. Jihaa!

Ps. Onko mulla yhtään entisiä lukijoita siellä kuulolla? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä mulle kommenttia!